Kobiler Reklam Yapmalı mı?

 

Kobiler reklam yapmayı genel anlamda bir maliyet olarak görmekteler.Yaptıkları reklamları da minimum maliyet ile çözmeye çalışmaktalar.Kobilerimizin büyükçe bir kısmında kurumsal iletişim ve / veya reklam departmanları bulunmamakta.Pazarlama bölümü olan kobilerimiz bile çok az sayıda.Genel bir tavır olarak, Satış bölümlerinin kullanmaları için hızlıca satış ve ürün-hizmet materyalleri oluşturulup müşteriye gidilmekte ve bu materyaller ile uzunca bir süre idare edilmekte.

 

Özellikle B2B de Kobilerimiz  yeterli ürün ve hizmet tanıtım faaliyetlerine önem vermediklerinden potansiyellerinin çok altında marka bilinirliğine sahip olmakta ve finansal olarak ta markalaşmanın faydalarını çok az görmekteler.

 

Reklam yapmayan Kobilerin şirket ömürleri de kısa süreli olmakta ve kısa zamanda kapanma tehlikesi ile karşı karşıya kalmaktalar.

 

Tavsiye Edilen Yazılar